زندگی.........؟

 

دکتر شریعنی ...

دنیا را بد ساخته اند........

 کسی را که دوست داری،تورادوست نمی دارد.

 کسی که تورا دوست دارد ،تو دوستش نمی داری

 اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد

 به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند و این رنج است .

 زندگی یعنی این....

 

 

علی (ع)

نه فقط بنده به ذات ازلی می نازد

ناشر حکم ولایت به ولی می نازد

گر بنازد به علی شیعه ندارد عجبی

عجب اینجاست خدا هم به علی می نازد

 

شهادت مولای متقیان، امیر المومنین علی (ع) بر همه تسلیت باد.

 

 

دوستم داشته باش

دوستم داشته باش همانگونه که من دوستت داشته ام
بگذار فاصله من با تو همین من و تو باشد
که ما
بی آنکه بخواهیم یا بتوانیم
فاصله ای نمی شناسیم
بگذار عشقی که هزاران ماجرا آفرید
هزاران خاطره
هزاران آرزو
و هزاران لطیفه
چون آرزویی لطیف در خاطر ما بماند
بکذار رفتنی ها همه بروند و عشق بماند
تا تنها عشق بماند
که بی عشق
تو را و مرا
نه خاطره
نه آرزو
نه ماجرا
و نه حتی لطیفه ای نمی ماند
دوستم داشته باش همانگونه که من دوستت داشته ام
بگذار فاصله من از تو کمتر از آنی باشد که
میخواهیم و نمی توانیم
که میتوانیم و نمیگذارند
بگذار میان من و تو جایی برای ما بماند
نه به خاطر خود
نه به خاطر من
که به خاطر این عشق دوستم داشته باش
بیش از آنی که من دوستت دشته ام