سلام

معذرت چند روزی نبودم

خیلی دلم تنگ شده بود برای همه چیز  اما حالا که اومدم با خودم می گم کاش اصلا نمیومدم

خواهش می کنم برام دعا کنین

خدایا تنهام نزار 

نزار این بارم دلم بشکنه خودت می دونی که چقدر دوسش دارم  

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:27 ب.ظ http://mahramedel.blogsky.com

مریم جونم سلام ..خیلی ممنون که به من سر زدی...بهم ثابت شد که مال من نیست(:!! دیشب کلی در این مورد تایپ کردم ولی همش پرید!بی خیال
راستی دوستی نبینم ناراحجت باشی ها ایشالله گرفتاریت بر طرف شه

تینا وامین پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.zolaleeshgh.blogfa.com

مگه میشه یه پرنده بمونه بی اب و دونه مگه میشه که قناری توی بغض اواز بخونه
اگه تو بری ز پیشم من همون قناری میشم که تو بغض و گریه هاشم دیگه میخوام با تو باشم
مگه میشه که ستاره توی اسمون نباشه یا گلی به خاطراتم عطر یادتو نپاشه
اگه تو بری زپیشم من همون ستاره میشم که تو هفت تا اسمونم نمیخوام بی تو بمونم
مگه میشه ماهی ها رو بگیریم از اب چشمه یا گلای باغ عشق و بذاریم یه عمری تشنه
اگه تو بری زپیشم من همون ماهی میشم که بدون اب دریا میمیرم بی کس و تنها
مگه میشه گلدوناروبذاریم تو حسرت خاک یا شب قشنگ عاشق بمونه بی نور مهتاب
اگه تو بری ز پیشم من همون گلدون میشم که واسه یه قطره اب میکشم حسرت توی مهتاب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد