به هر ..........

 

فقط دریا دلش آبی تر از من بود..
و من از دریا..دلم دریا..
فقط این را ندانستم !!!
چرا گشتم چنین تنها تر از تنها !!..
به هر آبی شدم آتش..
به هر آتش شدم آبی..
به هر آبی شدم ماهی..
به هر ماهی شدم دامی..
به هر نا محرمی ساقی..
به هر ساقی می باقی..
و تو این را ندانستی !!
چرا گشتم چنین عاصی؟!..


نظرات 2 + ارسال نظر
هادی چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:51 ب.ظ

نگو بار گران بودیمو رفتیم. نگو نامهربون بودیمو رفتیم. آخه اینها دلیل محکمی نیست. بگو با دیگران بودیم و رفتیم
"(barg az derekht khaste mishe vagarna paeez bahoonast)
دلسوخته ی میله های زندان d:

اشنام غریبه نیستم شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:01 ق.ظ http://ندارم

چقققققققققققدر زود دیر میشود.

درضمن والا تا جایی که یادمه شما همه ....رو عاصی کردی نه ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد