یکی بود یکی نبود

 

 

 

یکی بود یکی نبود

 

اون که بود تو بودی

 

اونکه تو قلب تو نبود من بودم

 

یکی داشت یکی نداشت

 

اون که داشت تو بودی

 

اون که جز تو کسی رو نداشت من بودم

 

یکی خواست یکی نخواست

 

اون که خواست تو بودی

 

اون که نخواست از تو جدا بشه من بودم

 

یکی گفت یکی نگفت

 

اون که گفت تو بودی

 

اون که دوست دارم رو

 

به هیچ کس جز تو نگفت من بودم

 

یکی رفت یکی نرفت

 

اون که رفت تو بودی

 

اون که به جز تو دنبال هیچکس نرفت من بودم ....... !

نظرات 4 + ارسال نظر
مارال یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:34 ق.ظ

مریم جوووووووون قشنگ بود

مانی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.ariamehr2nd.persianblog.com

سلام خانوم گل ... تا بوده همین بود و نبود ها بوده . . . پیش منم بیا تا بودنمونو رقم بزنیم

پیشی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:09 ق.ظ

عاشق نبودی درد عشق بسوزونت اگه عشق بسوزونت دیگه حوس سوختن نمیکنی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام آره قشنگ بود فقط میدونی چیه من هرگز عشقو باور نمیکنم یعنی دیگه این رابطه های عاشقانه رو باور نمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد